Eelmisel aastal alguse saanud kampaania “Ära saa tünni!” jätkub ka tänavu maanteeameti, tarbijakaitseameti ning maksu- ja tolliameti koostöös. Kampaania eesmärk on pöörata tarbija tähelepanu kasutatud auto ostuga seotud riskidele.
Tellijale
Kasutatud autot osta targalt
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Üsna levinud on petuskeem, mille puhul füüsilisest isikust automüüjad proovivad jätta muljet, nagu nad esindaksid automüügiga tegelevat ettevõtet. Petuskeem selgub alles ostu-müügilepingu sõlmimisel, kus müüjaks on hoopis keegi kolmas isik. See tähendab, et tegelikult ei jää automüüjast ühtegi jälge.