Kiri: Suur tänu kurtide kunstilaagrile kaasaaitajatele

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Seoses kurtide kunstilaagri toimumisega Lahemaa rahvuspargi ümbruses tänan sooja vastuvõtu, uskumatult maitsva toidu ja vaatamisväärsuste tutvustamise eest kõiki asjaosalisi. Siiras tänu Vinni vallavalitsusele, meie ainsale toetajale. Saime palju ülimeeldivaid üllatusi, elurõõmu ja hingerahu.

Esimesel päeval imetlesime Jägala juga, maalisime Viinistu randa, külastasime kunstimuuseumi, kus seisime kaua Eesti kurdi rahvakunstniku Andrei Jegorovi maalide ees, jalutasime üpris toreda paadimehega Mohni saarel, ööbisime Lainela puhkekülas (telkides).

Teisel päeval maalisime Käsmu randa, külastasime mainekat meremuuseumi ja Lobi külamuuseumi, nautisime olemist Vergi sadamas. Peale lõunat maalisime Altja randa, vanu rannaäärseid talumaju, ööbisime Toomarahva turismitalu territooriumil (telkides).