Tallegg soovib suurendada tarbijate teadlikkust kanaliha päritolust

Virumaa Teataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Eesti suurim linnulihatootja Tallegg korraldab sellest nädalast teavituskampaania, mille eesmärgiks on õpetada tarbijat huvi tundma, kust on pärit tema tarbitav linnuliha.

“Kuna Eesti iga elanik sööb üle 23 kilogrammi linnuliha aastas ehk tegemist on väga populaarse toiduga, siis peame oluliseks aidata tarbijal aru saada, kust söödav liha tegelikult pärit on,” selgitas Talleggi turundusjuht Triin Kõrgmaa.

Teavituskampaania “Kanagarantii” juhendab tarbijaid tootepakendeid uurima ja seeläbi oma oste teadlikumalt tegema. Talleggi värske kanaliha pärineb peamiselt Põhja-Eestis asuvatest farmidest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles