Pangaga saab nüüdsest suhelda ka läbi Skype-i

Eva Samolberg
, peatoimetaja asetäitja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Skype.
Skype. Foto: TOOMAS HUIK/PM

Swedbank avanud lahenduse, mis võimaldab panga klientidel suhelda pangaga läbi Skype-i.  Lisaks avati ka teenus „Kõne tagasi“.

Swedbanki jaepanganduse tegevdirektor Ulla Ilissoni sõnul on mõlemad lahendused mõeldud nii era- kui ka ärikliendile. „Nimetatud teenuseid on meilt küsitud ning vastu tulles klientide soovidele tegime ka arendused. Nende kahe teenusega me kindlasti ei piirdu, kevadel on oodata lisaks ka uut pangaga suhtlemise kanalit – chat-i,“ märkis Ilisson.

Ilissoni sõnul sündisid mõlemad teenused paljuski koostöös klientidega. „Detsembris osalesid Swedbanki kliendid Skype ja „Kõne tagasi“ teenuste testimises. Saime sealt kasutajatelt palju positiivset tagasidet ning sisukaid ettepanekuid,“ selgitas ta.

„Jaanuaris tegime veel viimased parandused ja viisime sisse muudatused klientide tagasiside põhjal. Tänaseks oleme nende teenustega valmis ning avame need kõikidele klientidele,“ rääkis Ilisson.

„Sellege meie arendused ei lõpe – juba täna käivad ettevalmistused uue teenuse, chat-i turule toomiseks. Märtsis jõuame testimiseni koos meie klientidega ning kevadel tuleme uue teenusega kindlasti ka turule. Rohkem infot sel teemal jagame kindlasti oma Facebooki lehel,“ lisas Ilisson.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles