Repliik: telliks internetist postmargi

Kristi Ehrlich
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kristi Ehrlich.
Kristi Ehrlich. Foto: Arvet Mägi

Läksin Kroonikeskuse postkontorisse postmarki ostma. Leti taga tegutses üks klienditeenindaja, oma järjekorda ootavaid kliente oli aga vähemalt viis. Järjekorranumber näpus, ootasin minuti, kaks, kolmandagi. Kümnenda minuti täitudes sai kannatus otsa, sest järjekord polnud sammugi edasi liikunud ja leti ees seisis ikka seesama klient. Postmark jäi ostmata.

Mõeldes, et kus siis on Rakvere linnas järgmine lähim postkontor, pidin tõdema, et Põhjakeskuses, kuhu minemiseks sel hetkel aega ei olnud.

Samal ajal teeb Omniva oma Post24 pakiautomaatidele reklaami – kui lihtsalt ja segamatult saab tellitud kauba kätte. Jah, nii see tõepoolest on, et pakiautomaatide kasutamine on tehtud mugavaks.

Võib-olla peaks Omniva hakkama pakkuma internetist postmargi tellimise võimalust, klient saaks margi pakiautomaadist tunduvalt väiksema vaeva ja ajakuluga kätte.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles