Eesti Energia sulgeb Rakvere teeninduspunkti

Virumaa Teataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Klientide muutunud eelistused teeninduskanalite kasutamisel toovad 1. augustist kaasa ümberkorraldused Eesti Energia klienditeeninduses. Ettevõte keskendub Lääne-Virumaa klientide teenindamisel telefoniteeninduse ja e-teeninduse arendamisele ning toob klientideni lähiajal uusi lahendusi lepingutega seotud toiminguteks. Rakvere teeninduspunkt suletakse.

Eesti Energia teenindusosakonna juhi Eve Vuksi sõnul eelistavad ka Lääne-Virumaa kliendid lahendada elektrilepingutega seotud küsimusi üha enam elektroonilistes kanalites.

“Täna pöördub juba ligi 90% klientidest küsimuste korral e-teenindusse või helistab klienditelefonile. Keskmiselt 98% elektrilepingutest pikeneb automaatselt ning üle 12 000 kliendi kasutab elektritoiminguteks Eesti Energia mobiiliäppi,” rääkis Vuks. Ta lisas, et sel aastal täieneb mobiiliäpp näiteks veel elektriarve maksmise võimalusega ja hakkab edastama ka teavitusi näidu teatamise, arve saabumise ja maksetähtaja kohta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles