Vajadus tõi uue brändi

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Joanna Innost paelub ehete juures nende jäävus, sest need ei kaota ajas väärtust.
Joanna Innost paelub ehete juures nende jäävus, sest need ei kaota ajas väärtust. Foto: Erakogu

Kuus aastat tagasi lõpetas Joanna Innos Rakveres keskkooli ja läks Tartusse psühholoogiat õppima. Kui esimene kursus oli seljataga, tegi ta äkilise kannapöörde ja läks hoopis Tallinnasse ehte- ja sepakunsti eriala katsetele.

Enne veel, kui kunstiakadeemia sisseastumiskatsete tulemused teatavaks tehti, võttis ta Tartu ülikoolist dokumendid välja. “Tagantjärele mõeldes päris hullumeelne otsus, aga tol hetkel oli sisetunne nii tugev ja tundsin, et pean seda tegema,” räägib Joanna.

Nüüd on noor naine vabakutseline ehtekunstnik ja helkivate ehete brändi HELK looja.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles