Repliik: Kliendikaardiorjus

Kristi Ehrlich
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kristi Ehrlich.
Kristi Ehrlich. Foto: Arvet Mägi

Kas teil ... kaarti on, küsib klienditeenindaja kärmelt. Jah, selle poe oma on küll, lihtsalt ei saanud seda nii kiiresti rahakoti vahelt kätte. Järgmises poes kuulen sama küsimust.

Ühega saab kogu ostult teatud protsendi soodustust, teine kogub punkte, kolmas näib lihtsalt rahakotti täitvat, sest muud otstarvet ma sellel ei leia, neljas on seotud ID-kaardiga. Palju mul neid viimast liiki olla võiks, sellest on ülevaade ausalt öeldes ammu kadunud. Nagu ilmselt on aja jooksul kadunud nii mõnigi neist poodidest, mis oma kliendikaardi ID-kaardiga siduda lasid.

Vähe sellest, teades külastatava poe kaardi olemasolust rahakoti vahel, peab kullipilgul jälgima, kas taskukohasemat hinda lubab plussmärgiga või -märgita kaart.

Kui aga kaupluse X kliendikaart juhtumisi puudub, jääb mulje, et täisväärtuslik klient sa pole. Vaene rahakott, mis arvukate kliendikaartidega varustatuna ei meenuta mitte põrsast, vaid korralikku nuumsiga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles