Kadrina noormehe klipp jäi silma maailmakuulsale kompaniile

Anu Viita-Neuhaus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rait Karus ja tema sõbrad tegid mainekale firmale GoPro video kiikingust, millega reklaamitakse ägedat ja moodsat ekstreemkaamerat.
Rait Karus ja tema sõbrad tegid mainekale firmale GoPro video kiikingust, millega reklaamitakse ägedat ja moodsat ekstreemkaamerat. Foto: Karmo Kalamäe

Kui ekstreemspordihuviline tudeng Rait Karus (26) postitas Youtube`i oma kiikinguvideo, ei osanud ta arvata, et sellest midagi nii võimsat alguse saab. Maailmakuulus ekstreemkaamerafirma GoPro võttis virulasega ühendust ja tegi ettepaneku koostööks.

Idee teha seesugune video tekkis Rait Karusel siis, kui ta avastas, et internetis ei ole sellist ägedat ja professionaalset materjali, kus kiikuja tagurpidimaailma oleks näidatud läbi kaamerasilma.

“Sõbral ja video kaasautoril Raido Palmaril on kiikingukiik ning nii me klipi valmis tegimegi. Panime selle eelmise aasta lõpus Youtube´i keskkonda üles,” kõneles noormees.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles