Kunstnikupaari kolgata illustreering geomeetria–erootikaga

Anu Viita-Neuhaus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Maret Olvet ja Lev Vassiljev avasid Rakvere teatris oma eriilmeliste ja eriliste teoste näitused. Naine räägib lugusid läbi graafika, mees erootika.
Maret Olvet ja Lev Vassiljev avasid Rakvere teatris oma eriilmeliste ja eriliste teoste näitused. Naine räägib lugusid läbi graafika, mees erootika. Foto: Meelis Meilbaum

Maret Olveti ja Lev Vassiljevi kolm näitust Rakvere teatri koridorides-kohvikutes annavad jalutajatele-nautlejatele võimaluse katsetada, kas elus koos kulgevad, kuid kunstnikena erinevad isiksused mängivad kokku või lahku.

Näituse osaline Eesti graafika grand old lady Maret Olvet naelutab end avamisel kahe pildi vahele. Tema värskemad teosed “Kolgata” ja “Meister ja Pilatus” hakkavad teadlikult autoriga kokku mängima. Kummitama, nii et enam vaatest välja ei saa. On see pealkiri, sõnum, vorm, kujund või autor ise – nii tugevalt toovad need esile tema panuse, arvamise, nägemise ilmast ja ümbritsevast. Temast endast.

Teise osalise, vaba- ja kujunduskunstniku Lev Vassiljevi erootilise alatooniga aktikompositsioonid on üllatavad. Mitte oma alastuses, vaid need meelad aktid sobivad suurepäraselt teatri väikese saali koridori, paigutades vaataja niimoodi justkui intiimsele salonginäitusele. Need intensiivse akvarelliliku kujundlikkuse ja värvikooslusega pisut vormikamad naised mõjuvad õhuliselt ja kaunilt. Ebatavaliselt. Samamoodi liblikkerge on veel üks pilt. Naisest. Maretist. Teatri kohvikus on imeline ja kaunis, lummavalt igavikuline töö.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles