Metsaühistud võtavad ühise kaubamärgi

Virumaa Teataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

3. septembril esitleti Viimsis toimunud metsaühistute infoseminaril metsaühistute ühise kaubamärgi loomiseks tehtud töid. Kaubamärki METSAÜHISTU saavad kasutada kõik Eestis tegutsevad metsaühistud, mis vastavad ühiselt kokkulepitud kvaliteedistandarditele.

“Idee, et Eestis tegutsevad metsaühistud võiksid kasutada ühist kaubamärki ja brändi, on tekkinud juba aastate eest. See mõte on samuti sätestatud nii Eesti Erametsaliidu kui SA Era­metsakeskus arengukavades. Siiski ei ole ideed senini veel ellu rakendama asutud,” rääkis kaubamärgi rakendamise projekti juht Priit Põllumäe.

Põllumäe lisas, et vajadust ühise kaubamärgi järele tundsid eelkõige metsaühistud ise. Ühel varasemal kesk­ühistu Eramets liikmete nõupidamisel otsustati, et ühise kaubamärgi väljatöötamiseks ja kasutuselevõtuks tuleb ise initsiatiivi üles näidata.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles