Õpipoisist areneb koolmeister läbi kogemuste

Anu Viita-Neuhaus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Haljala gümnaasiumis alustas sellel sügisel bioloogia ja geograafia õpetajana Martin Pent.  Erialalt on ta zooloog, kuid naudib läbi eluliste näidete inimese anatoomia õpetamist.
Haljala gümnaasiumis alustas sellel sügisel bioloogia ja geograafia õpetajana Martin Pent. Erialalt on ta zooloog, kuid naudib läbi eluliste näidete inimese anatoomia õpetamist. Foto: Marianne Loorents

Veidi enam kui kuu aega tagasi alustas Haljala gümnaasiumis oma kooliteed õpetajana Martin Pent (26). Noor meespedagoog usub, et eeskuju, huumor, inimlikkus ja viisakus on tema kooliaasta võtmesõnad. 

Martin Pent on noor õpetaja, kes ei saabunud kooli otse akadeemilisest loengust. Enne õpetajaks hakkamist tegi ta erialakauget tööd, treides mitu head aastat inimestele võtmeid.

“Tunnistan: otsus hakata õpetajaks tuli käigu pealt. Ülikooli kõrvalt töötasin kaubamajas võtmetreialina. See oli mõnus mitmekülgne käsitöö, midagi sai enda kätega teha. Kui ma lõpetasin 2014. aastal Tartu ülikooli bioloogia eriala, leidsin samal kevadel kuulutuse, kus otsiti Haljala gümnaasiumisse õpetajat. Sõitsingi kohale. Mulle meeldis siin kohe,” ütleb ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles