Juhtkiri: Liigsed pitsid vähenevad

Virumaa Teataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Telereklaamid, kus ilusad inimesed naudivad mõnda promilliga jooki ja on üdini õnnelikud, on Eestis peagi ajalooks saamas, sest riigil on plaan karmistada alkoholireklaami reegleid.

Uurimused kinnitavad, et mida rohkem alaealised alkoholi mõnusa eluga seostavaid reklaame näevad, seda suurem on tõenäosus, et nad hakkavad alkoholi tarvitama.

Reklaam on vaid üks valdkond, millega sotsiaalministeerium plaanib alkoholi liigtarbimist Eestis piirata. Kui Eesti tubaka- ja alkoholikahjude vähendamise koda on selliseid samme tunnustamas, siis Eesti Toiduliidu juhi Sirje Potisepa arvamuse kohaselt asub sotsiaalministeerium “kirvega laastama Eesti toidutootjate konkurentsi”. Potisepp leiab, et kui reklaami-, turundus- ja müügipiirangud ei ole tõenduspõhised, ei tohiks neid rakendada, sest need teevad mõttetuks kodumaise joogitööstuse töökohtade ja tootmise ülalpidamise Eestis.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles