Rakvere poisi näoga šokolaadid jõudsid müüki

Merly Raudla
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti lapsed Kinderi šokolaadil.
Eesti lapsed Kinderi šokolaadil. Foto: Ferrero

Alates novembrist on Baltimaade poodides saadaval ligi miljon eksemplari Kinder šokolaadi limiteeritud kampaaniapakendeid, mida kaunistavad Eesti, Läti ja Leedu laste näod.

Kinder šokolaadi uued näod Eestis on 6-aastane Alina ja 8-aastane Martin. Võitjad valiti välja 3500 kandideerija seast.

Martin on pärit Rakverest ning lisaks jalgpallile tegeleb aktiivselt ka kõikvõimalike muude spordialadega.

Kõikidest Balti riikidest kokku võtsid konkursist osa 11 500 last. Brändi esindajad kuulutavad välja uue konkursi 2016. aastal ning detailsem kampaaniainfo avaldatakse veebruaris.

Kolm kuud said lapsevanemad Balti riikidest registreerida oma lapsed Kinder šokolaadi kampaanianäo konkursile, mille võitjate – üks tüdruk ja üks poiss – näod on kokku 900 000 maiusepakendil, igas Balti riigis 300 000 pakendit. Nüüd on uute ümbristega Kinder šokolaadid saadaval toidupoodides kuni jaanuari keskpaigani.

Seni kõige kuulsam Kinderi nägu Gunter Euringer on nüüdeks 52-aastane. Ta oli šokolaadi signatuurnägu üle kolmekümne aasta, alates aastast 1973.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles