Eesti inimesed on enim rahul apteekide, kinode ja tanklate teenusega

Anu Viita-Neuhaus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Fotol Benu apteek Tapal.
Fotol Benu apteek Tapal. Foto: Marianne Loorents

Emor viis Eesti elanike seas 2015. aasta detsembris läbi soovitusindeksi uuringu, millest ilmnes, et kõrgeima soovitusväärtusega teenindusvaldkonnad on apteegid, kinod ja tanklad.

„Parima soovitusindeksiga ettevõtete tabelit troonivad võrdse tulemusega Südameapteek, Ülikooli apteek ja BENU apteek, neile järgnevad Neste tanklad ja Cinamoni kino Tartus,“ sõnas TNS Emori uuringuekspert Katrin Vaisma. „Esikümnesse mahuvad veel Coca-Cola Plaza, Statoil, Apotheka ja Alexela. Apteegid saavad kõrgeid hinnanguid tänu sellele, et klientide jaoks on nõustaval müügitegevusel suur väärtus ning Eesti apteekides töötavad hea ettevalmistusega klienditeenindajad. Apteegid ja tanklad on alati näidanud stabiilselt kõrget tulemust.“

TNS Emori uuringuekspert Agne Kinksi sõnade kohaselt tegid sel aastal hea tulemuse ka kinod, kes keskenduvad eeskätt emotsioonide pakkumisele. „Võrreldes eelmiste aastatega on soovitusindeks enim kasvanud toiduaine- ja esmatarbekaupluste puhul, kahanenud aga panganduses ning telekommunikatsiooni valdkonnas,” märkis Agne Kinks. “Langeva trendiga panganduses eristub vastuvoolu ujuv Danske Bank, kelle  positsioon on kahe aastaga üle valdkondade enim kasvanud. Kõige suurem kukkuja üle sektorite on Nordea pank.”

TNS Emor intervjueeris 1682 Eesti elanikku vanuses 15 ja vanemad. Inimesed hindasid oma teeninduskontakte viimaste reaalsete kogemuste ja kokkupuudete põhjal – näiteks vahetu kontakt ettevõtte esinduses, kontoris, kaupluses; suhtlus telefoni või e-maili teel; kodulehe või iseteeninduse külastamine vms. Ettevõtted reastati nii soovitusindeksi (NPS) kui üldise rahulolu alusel. Mõõdeti seitset erinevat valdkonda.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles