Lipumärgi tuntus on kasvanud poole võrra

Virumaa Teataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lipumärk.
Lipumärk. Foto: Internet

Eesti päritolu toiduainetele viitava sinimustvalge lipumärgi tuntus on viimase kolme aastaga kasvanud poole võrra.

Turuuuringute ASi tehtud küsitluse tulemus lubab järeldada, et neli tarbijat viiest on märganud lipumärgikest kaupluse hinnasiltidel. Statistiliselt oluliselt rohkem on kleebist märganud naised, 35–49aastased, kõrgharidusega vastajad ja eestlased.

Toiduliidu juhi Sirje Potisepa sõnul on lipumärk garantii, et toode on valminud Eestis ning eestimaalaste maitseeelistusi ja traditsioone silmas pidades.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles