Wiru Auto müüs 2011. aastal 166 uut sõidukit, millest said omaniku 108 Nissanit, 40 Peugeot’d ja 18 Renault’d. Toyotadega kauplev HAT Auto müüs 106 sõidukit.


Topautol läks Rakveres müügiks 39 autot: 14 Suzukit, 13 Hyundaid, 10 Citroëni, üks Seat ja üks Isuzu.
Silberautol õnnestus Rakveres müüa 20 Mitsubishit ja 10 Mercedes-Benzi.


Ida- ja Lääne-Virumaa automüüjad müüsid 2011. aastal kokku 890 sõidukit (sh 769 sõiduautot ja 121 väikeveoautot).


Aasta varem müüdi Virumaal 482 uut autot, kusjuures Wiru Auto müüs 77, HAT Auto 49, Top­auto Rakvere 23 ja Silberauto Rakvere 20 sõidukit.


Kahe Virumaa peale kokku osteti lõppenud aastal enim Škodasid – 119. Škoda oli enim müüdud auto ka Eestis tervikuna. Škodale järgnesid Peugeot 116 ning Nissan 108 sõidukiga.


Mudelitest osutus kõige enam müüdud autoks Škoda Octavia, järgnesid Nissan Qashqai ja Honda CR-V.


Meelepäraseimaks autoklassiks osutus Virumaal läinud aastal väikekeskklass linnamaasturite ja kesklassi autode ees.


121 müüdud tarbeautot annab tunnistust sellest, et firmad on asunud jälle uusi sõidukeid soetama. See on ka Virumaa elavnenud majandusolude tõenduseks.


Kogu Virumaal oli automüüjatest edukaim 177 müüdud sõidukiga Škodade ja Volkswagenitega kauplev Viru Rahvaauto AS, kust osteti lisaks 119 Škodale ka 58 uut Volkswagenit. Järgnesid Wiru Auto OÜ ja Hat-Auto AS.


Wiru Auto tegevjuht Rainer Lille ütles, et müügitulemus kõneleb selgelt turgude tõusust.
“Meil õnnestus ka mõned suuremad hanked võita, mis oli samuti märk paranenud majandusest, sest ettevõtted ostsid autosid juba mitmekaupa,” rääkis Lille. Üheks hanke teinud ettevõtteks oli näiteks RMK, kes soe­tas Wiru Autost Nissani pikapid. Just Wiru Auto müüs Virumaal enim kaubikuid.
Rainer Lille lisas, et aasta eest lükati uute autode müügiotsuseid edasi paremate aegade lootuses. Nüüd jõudsid need kätte. “2011. aasta ongi igas valdkonnas paremini läinud ja see peegeldub ka müügitulemustes,” sõnas Lille.


Rainer Lille loodab, et alanud aasta kehvemalt ei lähe, kuid müüginumbrite märgatavale kasvule ta panustada ei julge.


Kõige enam müüdud margiks oli Wiru Autos linnamaastur Nissan Qashqai, mida on ka alanud aastal juba mitu tükki ostetud.


“See on meie tingimustes väga sobiv auto,” ütles Rainer Lille. “Kõrge ja samas väikekeskklassi auto hinnaga, sel on hea tehniliste omaduste ja hinna tasakaal.”


Jõhvis asuvast Viru Rahvaautost öeldi, et Škoda jätkuv müügiedu 2011. aastal oli tingitud eelkõige maaletooja läbimõeldud tegevusest reklaami ja turunduse vallas, kus omal kohal olid õigesti ajastatud laialdased reklaami- ja sooduskampaaniad, kasvav huvi uuenenud mudelivaliku vastu ning soodsad hinnad populaarseimas väikekeskklassis.


Oma osa parima tulemuse saavutamisel andis kindlasti ka pikenenud garantiiaeg, mis enamikul mudelitel on nüüdsest neli aastat või 120 000 km, peamistel müügiartiklitel aga isegi viis aastat või 150 000 km.